It is my profesional opinion that now is the time to.... PANIC!

Min att-göra-lista är gigantisk, och den blir inte mindre med tiden.

Dagens jobbiga överraskning:
Föreläsningen börjar visst 18 och inte 17 vilket betyder att jag varit på ekonomikum i drygt 3 timmar. (För övrigt slutar den inte heller 20 utan 20.30 jippie...)

Dagens glada överraskning:
Croissanten jag köpte här på eko. Det visade sig att den hade choklad inuti sig. Yum, yum.

Idag är jag inte sugen på Wellingtons. Inte alls faktiskt. Nötkött. Usch och fy!

Jaha. Då börjar snart föreläsningen. Ett Mahjong hinns nog med ändå.

Chip.

Kommentarer
Postat av: Sofie

It is my personal opinion att en väska borde packar sig själv men my profesional att den inte gör det efter typ 2 dagars ihärdiga studier ... Därför har jag också fått en drös på min att göra lista! Keep up the fight!

2009-12-02 @ 23:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0