Den tid som flytt...

... aaa om jag ändå visste vad jag just citerade...

Hej och hå vad tiden går fort när man har roligt! Det händer SÅ mycket spännande och skojigt i mitt liv förstår ni, så det är knappt att jag har tid med bloggandet! :p (Alternativt: Det är ren lathet att det inte kommit några inlägg på ett tag.)

So. Sen sist:

STS-pubrunda. Tema mellanstadiet. Pemma: vit kajal, hårspännen i kors. (Försökte anstränga mig mer men mellanstadiet hade visst inte följt med till Uppsala) Andra: Spice Girls x2, mattanter, Bert, El Maco, Sailor Moon. Inte min stoltaste och bästa utklädnad direkt, men jag hade ju faktiskt föreläsning precis innan. Gillar att gå all in på maskerader och göra så mycket som möjligt själv. Tycker det är tråkigt med färdigköpta masker och kläder. Blir mer känsla när man gjort det själv! (Jaja det är väl att jag är snål då.)






Halloweenfest. Tema: skräckfilm. Tydligen var Halloweenfesten på fredagen och inte på lördagen som jag var helt inställd på. Thank God att Klittan uppmärksammade det på FB! Lite pinsamt att klampa in till två okända människor, utklädd, när de tänkt ha en mysig filmkväll eller nåt. :) När jag var på stan för att inhandla lite nödvändigheter till kvällen hade den här lappen fastnat på min cykel:

Dålig karma

I sann teknolog-anda klädde jag senare ut mig enligt MMSO (Mål, Modell, Styrbarhet & Observerbarhet för den icke invigde). Alltså:


Mål                        Modell    


Styrbarhet               Observerbarhet


Resultat

Ögonen blev inte så bra som jag hoppats. Trots inköp av svindyr, röd, läppenna. Tänkte att det skulle se ut som jag tittade när jag blundade. Anyways blev det en jättekul kväll. De hade fixat jättefint och hade lite lekar. Kristin var klart snyggast i sin Edward Scissorhands-outfit. Egengjord såklart.


Äkta finger food :D


Hanna tyckte tydligen inte att maten såg så aptitlig ut.



Är nu hemma hos päronen. Ska till tandläkaren i Örebro imorrn. Urk. Ser inte fram emot det at all. Hoppas det inte gör så ont. :S

Hej på er.

Kommentarer
Postat av: solvaj

Du ser för jädra äcklig ut Emma i din Halloweenoutfit! Scaaaary! :-O

Jag föredrar dig i mellanstadiestilen! :-)

kram!

2009-11-03 @ 08:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0