Överaskningarnas kvinna

Aah som jag älskar att skrämma F!
Min plan är nästan alltid vattentät. Han sitter framför datorn, jag sitter framför TVn. När vi suttit så ett tag är det dags att genomföra planen. Jag låter TVn vara igång när jag snabbt smyger mig till sovrummet. Jag kikar in och kontrollerar att han har hörlurarna på sig (vilket underlättar planen avsevärt). Försiktigt tar jag första steget in i rummet och lyssnar noga så att golvet inte knarrar när jag flyttar vikten från det ena benet till det andra. Smidig som en vessla tar jag mig närmre mitt byte. Jag smyger mycket försiktigt och långsamt så att han inte ska upptäcka mig i ögonvrån. Till slut hamnar jag bakom honom. Pulsen ökar när jag smyger närmre på tå. Jag lyfter armarna, tar ett djupt andetag och skriker samtidigt som jag tar tag om hans midja! Han blir alltid livrädd. :) Jag tycker det är skitkul!

Är överraskningarnas kvinna!

Kommentarer
Postat av: Sofie

åå, kan du inte göra något i stil med att sätta plast på toalettsisten på natten! HAHA! fast ifs.. det är kanske du som får lida av ett nedkissat badrum också.... :S

2009-11-20 @ 02:13:43
Postat av: pemma

:) tanken har ju slagit mig, men tror det blir mer städning än kul... funderar på att tejpa över osthyveln. vad tror du om det?

2009-11-20 @ 12:32:43
Postat av: Solveig

Grattis på födelsedagen sötnos!

2009-11-21 @ 11:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0