Vaccinera mera!

Har varit hemma hos mamma & pappa ett par dagar för att jag skulle till tandläkaren i Örebro igår. Mamma hämtade mig i Örebro i nya Toyotan! Den var fiiin! De firade 36-årig bröllopsdag i måndags. Imponerande. Igår var jag alltså hos tandläkaren. Usch och fy vilken ångest jag får när jag är där. Tårarna är inte långt borta och när jag äntligen blev inropad och hon kollade och stack i munnen grät jag såklart. Hon lovade mig lugnande nästa gång när hon ska "öppna upp och se hur det ser ut"... Känns bra iaf. Annars gillar jag att vara i Örebro. (Tyvärr är jag nästan bara där när jag ska till tandläkaren.) De har fina lila stadsbussar och ett fint slott! Köpte present till lilla H som jag ska träffa i helgen för första gången! Wiii! (Ursäkta överflödet av utropstecken!) Det blev en nalle till henne som jag slagit in i ett jättefint paket. Förhoppningsvis blir det ett litet konfettiregn också när hennes mamma tar upp den. Ska ta kort på det så ni får se.



Idag har jag vaccinerat mig! Jag är nöjd. Det tog 50 minuter varav 30 minuter tillbringades utomhus i kö. Det var kallt men helt ok. Har lite ont i armen men det är inte så farligt, och själva sprutan kändes knappt. Imorrn är det Utnarm och jag ska vara lunchvärd. Sen är det Gasque!! :D



Snark och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag stod i kö två och en halv timme, varav två utomhus. Fyyy va kallt det var. men nu är det gjort och det känns bra =) ha så kul ikväll

2009-11-05 @ 17:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0