Det börjar visst bli höst...

...men den är aldrig riktigt lika grym och svartvit som man tror.


Bildbevis

Vad är det som är svartvitt med det här? Man måste ju bara gilla hösten när det sprakar av färger överallt! Okej okej, jag vet att det regnar och är trist ibland, men är det inte häftigt ändå att träden kan lysa upp såhär i det gråa trista. Jag gillar träden, jag!


Ljung

Blomaffären vid Folkes sålde ljung för 10 kr styck. Min syrra skickade dit mig på ett mission att köpa 14 stycken. Snygga, men själv har jag lagt ner blomlådeprojekten för det här året. Möjligtvis återkommer jag 2010.

So, förutom att filosofera mig bort bland träd och gula löv har jag faktiskt åstadkommit nåt idag. Jag har pluggat. Missade att det blev vintertid idag, så jag var uppe extra tidigt och var på ep redan halv nio. Ep betyder Engelska parken för de som inte är inbitna studenter/inte fattar mina förkortningar. Nynnar nästan alltid på den här när jag är där:



Aaaah tänk om man kunde dansa rumba. Det skulle va grejer det!
Nej nu ska jag se slutet på Ensam mamma söker! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0