En trött dag

Snoozade till 07.42. I teorin bör jag åka till skolan senast prick (i praktiken händer det aldrig, inte heller denna morgon). Tog med mig frukosten och satte mig på cykeln och kom ihåg att jag hade pyspunka. Det kluriga med pyspunkor är att om man pumpar upp den klarar man sig nån dag och hinner glömma bort att den var ett problem. Efter en sväng förbi Leffes ordnade det hela upp sig och jag kan glömma bort problemet i nån dag till... Efter en sömnig föreläsning med näst intill total förvirring spenderade vi en timme (60 minuter alltså! 3600 sekunder) i datasalen för att skriva ut. (Unix-datasalarna är de enda där man fortfarande kan skriva ut gratis, därför vallfärdar nu pollax/ångströms alla studenter dit vilket leder till överbelastning av de stackars apparaterna som trött spottar ut papper efter papper. Som pricken över i är både hissen i hus 1 och 2 tillfälligt ur funktion, så man måste upp fem våningar. Tillfälligt verkar inte vara nån timme, utan snarare nån vecka eller så.) Fick inte riktigt alla papper vi ville men nöjde oss ändå och satte oss med Frida & Sofia vid lyxtoan och tentapluggade energi resten av dagen

Betski klappar om stackars skrivaren, Cissi hejjar på och the girls som sitter inne på all kunskap pluggar flitigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0