Hej hopp!

Nu ska jag för femtielfte gången försöka blogga. Vet inte egentligen vad som är skillnaden nu från andra gånger, men har en liten känsla av att det kommer gå bättre. Den här gången har jag i alla fall fattat att man kan programmera lite i koden. :) och eftersom jag är en sån fenomenal programmerare har jag idag lyckats göra min egen "header", med en nynedladdad font. Ursäkta, nynedladdat typsnitt. (Språkpolisen hötter med pekfingret och säger: Finns ett svenskt ord, ska detta användas! Tyvärr vet jag inte vad header är på svenska eftersom jag såg ordet för första gången igår.) Kodningen gör hursomhelst bloggandet lite mera spännande.

Det går lite trögt att trycka ner delete-knappen. Jag tror det har nåt med rödvin att göra.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0