pryttel-overload

Jag rensar garderoben. Då skulle man kunna tro att det är kläder jag sorterar. Icke. Det är pryttlar. Till exempel gosedjur, väskor, skor, brev, prydnadskuddar med korsstygn och glasfigurer. Jag hittade en lapp där jag skrivit upp lite av varje.

"Hej! Jag är byggnadsarbetare. Jag bygger bostäder, för var ska folk annars bo? Jag tycker det är roligt!"

"Hej! Jag är bergssprängare. Det är ett jobb med fart och fläkt. Man utsätts varje dag för nya utmaningar."

Det var tydligen TV4 Värmland-reklamer. Jag vet inte för vad.

På lappen fanns även ett vännercitat...

- I think my marrige is over...
- Why?
- Cause Carol's a lesbian... And I'm not one.

... och följande sanning...

T-röd - för dig som tänkt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0