Att verka dum

När man är inne på sitt femte universitetsår tycker man att man borde ha koll på algebran. I alla fall om man läser till civilingenjör. Idag fick vi fråga ettorna om hjälp för att få reda på vad strecken i ||R|| betyder. (Nyfiken?) Det kändes lite sisådär. Men nu vet vi. Och de fattar i alla fall inte hur man räknar i 3D. Jag kan tillåmed räkna i fler dimensioner än så. Så det så! Vad jag nu ska använda det till...

Hittade en liten kul kluris på fejjan förresten! What comes before part B? Svaret får ni imorrn. :)

Man måste våga verka dum. Det har jag lärt mig av Sofie. Vågar man inte verka dum lär man sig aldrig nåt. Och vi vet ju redan att vi är jäddrit smarta, så det gör inget om andra tror att vi är lite halvkorkade.

Här kommer lite Uppsala-by-winter-bilder!





Efter skämsfrågan om dubbelstreck blev det lite fika. Because we were worth it!

Kommentarer
Postat av: Mor

Det känns som jag lämnat lite spår i din personlighet.

Det är deet där om att våga verka lite dum alltså.

2010-12-04 @ 10:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0