Flipper

Jag vill ha ett flipperspel! Vi spelade igår. Congo eller nåt hette det. Man skulle samla diamanter och få Amy och mystery och multiball. Det gick ganska bra för att vara första gången. Ett flipperspel kostar bara 10-20000 nånting säger John. Han har ett som han förvarar hos Erik. Om nån behöver förvara ett (fungerande) flipperspel i Uppsala anmäler jag mig härmed frivilligt. Jag kan förvara det i badrummet(/jordkällaren) som vi ändå inte kan använda. (Sa jag att även kallvattnet frusit och att vi varken kan gå på toa eller tvätta där längre?)

De andra är ute och leker i snön. Jag sitter inne och skriver c-uppsats. (Skriver mycket flitigt och effektivt också som ni märker...) Idag vankas det i alla fall jägarstek. Yummy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0