Skidpremiär

Min världsbild skakas om lite när Lisa uppmanar mig att sluta med den lilla träning jag faktiskt håller på med... What is up with the world!? När vi satt och pluggade igår kom vi inte på hur pq-formeln var heller. Ingenting är som det ska! Det blev alla fall skidpremiär igår för mig och Sofie! Idag känner jag att jag borde träna musklerna i ryggen och några längst upp i låren. Vi kom ut vid halv tre nånting, lagom till att solen hade försvunnit bakom träden...



Svaret på klurigheten: Part-ay...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grymt sis! Du kommer ju åka från mig på Vasan om du fortsätter så här. Observera att jag inte uppmanar dig att sluta träna, bara att sluta med fåniga tvångstankar, men funkar det så kan jag vara beredd att ta tillbaka den uppmaningen. Vi kan för övrigt jämföra magar om du vill. Jag tror bestämt att min mage kommer vara mer shapad och mer stenhård än din =)

Krma kram

2010-12-07 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0