Lägenhetsrunda

Hej och välkomna till Egge-Lienz-Straße 22. Kliv in vettja!
Ni är väl mest nyfikna på mitt rum kan jag tänka. Vi svänger vänster!
Där inne är mitt rum. Ska vi ta och gå in?
Sådär då var vi inne. Vi svänger till höger tycker jag.
Där är ju nämligen min säng.
Och bredvid sängen står bokhyllan.
Pjuh. Det här var ju ansträngande. Vi lägger oss och vilar lite.
Men jag glömde ju sätta på TVn. Ni kanske ändå ville se resten?
Här är det. Resten av rummet alltså. Tadaaa.
Till höger står skrivbordet.
Till vänster står lite annat. Och mina phat luv's såklart! Vi går ut på balkongen.
Såhär ser det ut en molnig dag. Spar ligger nära, men det är inte öppet så mycket som man skulle vilja. Vi brukar säga spaß istället för spar. Det är mycket roligare.
Såhär ser det ut till vänster en solig dag. Bergiesel lyser fint på kvällarna och nätterna. I olika färger.
Och såhär ser det ut till höger, en solig dag.
Nä nu går vi in igen!
Och ut i hallen igen.
Det här är Alex och Sarahs dörrar. Vi börjar med den vänstra.
Det är Alex rum. Vi stänger dörren igen och går in i Sarahs rum.
Såhär ser det ut där.
När Sarah inte är hemma i Ulm bor Billa Och Bong i buren där. De är kaniner. Jättemjuka är de också!
Men nu får ni faktiskt gå hem för den här gången. Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att hælsa på! Tapeten i hallen ær ju fantastisk:-)

Kram Å

2010-03-02 @ 11:03:50
Postat av: bettis

hihi..vilken rolig husvisning emma! verkar som om du har det bra=)

2010-03-04 @ 12:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0