Tyskland-trip

I torsdags kom Markus bror och kompis hit. De hade planerat en överraskningsfest för honom i Ulm på lördagen. Fredag morgon lämnade F landet och vi andra gav oss upp på Nordkette för att åka lite skidor. Det var inte alls mkt snö kvar efter några milda dagar, och sådär kul. Hursomhelst på lördag eftermiddag åkte de mot Ulm. Markus trodde de skulle på en konsert i Stuttgart. En timme efter att de lämnat Innsbruck kom Sophie och hämtade upp mig. Vi åkte till Ulm via München för att hämta upp Bettina. Väl i Ulm hade partyt redan börjat. Hans min när han såg oss var obetalbar! :) På söndagen åkte vi hem igen. Autobahn 150-160 km/h. Om man inte kollar på hastighetsmätaren känns det inte så fort. Vi åkte direkt till Innsbruck på hemvägen. Rakt genom Alperna (inte i 150 km/h). Hur vackert som helst. Tyvärr hade batteriet till kameran tagit slut kvällen innan, så jag kunde bara ta ”mental pictures”. Så nu är jag utan husse som jag följde efter hela dagarna. Tråkigt! Alex & Sarah är inte heller här. Så jag är all by myself igen. På fredag kommer iaf Sarah tillbaks. Det blir skoj!

 

Bis später!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0