Argh

Idag hatar jag Swedbank. De har ändrat så att man inte kan betala med sitt kort hursomhelst. Argh! Så måste man skaffa nya lösenord som måste vara mellan 4-6 tecken. Minst två siffror och minst två bokstäver. Så ska man hitta på en hälsningsfras också. Och den hälsningsfrasen måste vara mellan 10 och 30 tecken. Och lösenordet måste vara minst 6 eller nåt och ja just det, innehålla minst två siffror och minst två bokstäver. En hälsningsfras som är en ledtråd till sitt lösenord. Eftersom hälsningsfrasen inte fick innehålla mer än 30 tecken sa de ifrån när jag avslutat min hälsningsfras med: "eftersom fucking Swedbank måste vara så jävla krångliga!!!" (jag ber om ursäkt, det var ju meningen att det bara skulle vara för mig och %¤&#! Swedbank.) Så jag fick inte ens avreagera mig i hälsningsfrasen. Därför avreagerar jag mig här. Jag har inget tålamod idag och ville bara köpa en liten grej. Så måste jag lägga en timme på att ansluta till det där himla e-kortet. Hälsningsfras, vad är det för himla ord förresten? Sen måste man ladda ner nåt program för att kunna använda det här e-kortet. Argh.

Jag är sjuk också. Har ont i halsen och tappat rösten. Idag är en röd dag i Österrike så jag kan inte gå och leta efter alvedon heller. Så här ligger jag och tycker synd om mig själv, utan att kunna prata eller äta. Därför kollar jag på tv3 play. Man kan se alla säsonger av sjukhuset där. Där mår de värre. Stackarna. Det finns fyra säsonger och ungefär 50 avsnitt per säsong. Janne på ambulansen är roligast att se, och så känner man igen sig lite när de är ute och kör i Uppsala. Urban på akuten är också kul. Han använder "hördudu" flitigt och saker som "han säger att han inte har druckit nånting men han har 4 promille i blodet, så jag tror han kanske far med lite osanning" kan han också säga. Tyvärr får man inte följa sjuksköterskan och undersköterskan på onkologen i andra säsongen.

Back till horisontellt läge.

Kommentarer
Postat av: matilda

jag förstår. själv hämnades jag på swedbank med att först svära i hälsningsfrasen och sedan byta bank. Ha där fick de ;-) (oklart om det märks att jag flyttat mina stackars kronor från jättebanken) Oh nu kom jag på innan jag bytte bank hade jag Skitbank2010 som lösen, som sagt jag förstår hur det känns

2010-06-03 @ 23:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0