Hakuna Matata

Resultatet av att jag inte pluggade nåt igår, i förrgår eller i måndags, blev visst att jag måste plugga en massa idag. Överraskande. Ikväll kl 19.05 kommer Tillus hit! Ska bli skoj!! Ska hämta henne på flygplatsen och sen dumpar vi hennes väskor och drar till Alt Stadt för en liten Tyrolian dinner. Igår var det jättefint väder. Ungefär 18 grader. Jag gick utan jacka och med solbrillor hela dagen. Idag ska också bli fint. Ikväll kommer Tilla och på måndag kommer Åsa. Och fortsättningsvis ska vädret vara såhär: http://www.wetter.at/wetter/oesterreich/tirol/innsbruck regn varje dag alltså... hmpf! Så jag antar att jag kommer bli aningens fattigare nu eftersom vi kommer shoppa hela dagarna istället... Förhoppningsvis regnar inte all snö bort, utan det kanske är någon minusgrad uppe på bergen så att vi får lite extra snö. Skulle sitta fint! Men nu är det som sagt dags för att plugga! Urk.

Ps. Under mina inlägg finns en liten länk som heter kommentarer. Den kan man klicka på (speciellt om det står Kommentarer (0)...) Lycka till. Ds.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hint hint, får du för lite kommentarer eller? Jag gillade lägenhetsvisningen. Mycket bra! Lucky you som har så mycket besök. Jag skulle också vilja hälsa på, men det blir lite svårt att trycka in.



Ha det!

2010-03-27 @ 11:38:57
Postat av: Din trogna fan i Stråbergsmyren 910

Blir alltid på så gott humör när jag läser dina inlägg!Och tårtan verkar vara en höjdare!Själv försöker jag skynda på våren och flyttar snö ut på garageplanen. Osäkert om vi kan elda påskeld i år. Dystert.

He det!

2010-03-28 @ 21:48:47
Postat av: Matilda

Eichhörnchen;-)

2010-03-31 @ 16:22:15
Postat av: Solsken

Glad påsk Emma! Här i Värmland skiner sola och våren börjar närma sig med myrsteg. Macknos och vovvarna hälsar!

2010-04-02 @ 11:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0