Angående bland annat svettfläckar

Först och främst vill jag passa på att hälsa ett stort GRATTIS till Hugisen som fyller ett helt år idag! ♥ Det har inget med svett att göra.

Müller här är en affär. Där finns i stort sett allt! Det är som en blandning av Kicks, Bokia, JamJam och leklådan. Och det är bara övervåningen. Jag skrev ju tidigare att jag hade problem med svettfläckar. Jag skyllde på deon. I morse tyckte jag att det luktade lite... inte illa, men inte smultron heller... Det visade sig att jag hade näsan för nära armhålan. Slutsatsen blev att det kanske inte är deon utan snarare min personliga hygien det är fel på. Därför tog jag en tur till Müller efter Deutch als Fremdsprache, för att införskaffa diverse hygienprodukter. Hursomhelst har Müller sitt egna märke. Som Willys har sina egna chips och H&M har sina egna ögonskuggor. Müller har sina egna Plackers! 0,89 € (=8,60 kr) kostade dem! För 32 stycken. Nu sitter jag här och plackar för fullt.

Igår lämnade jag in cykeln. Ni kommer kanske ihåg att det skulle kosta 60 € på det fösta stället jag frågade. På Radstudio skulle det kosta 15-20 €. Hmpf. De andra försökte bestämt lura mig. "Dumma svenska flicka" tänker de. Men jag tänker också. Så det så. Mig går det inte att lura! (Eller oftast går det ju, men jag är tillräckligt snål för att kolla på flera ställen vad saker kostar, som att plackers är billigare på Müller till exempel. Jag sysslar ju inte med välgörenhet.) Ska iaf hämta den imorrn! Cykeln alltså.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu har du roat mig en stund igen (med dina inlägg)! Ta´t försiktigt med cykeln! Umgicks med Hugisen 2 dagar - det var mysigt! Längtar efter Jakob också så vi åker t U-a på 1-årskalas på sönd. Pensionären är ute och tittar på fåglar. Ajg ska ta en tur till växthuset och kolla temperaturen - snart dags att flytta ut plantor tror jag. Ich freue mich.Hdl Mamma

2010-05-06 @ 19:36:53
Postat av: Anonym

Hugisen sover, men om han var vaken skulle han definitivt tacka för supersnygga ryggsäcken och roliga kortet som gick hem både hos honom & J!

Kram Anna

2010-05-06 @ 22:31:33
Postat av: Anonym

Asgarv

2010-05-09 @ 19:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0