För övrigt...

...blev jag läskigt exalterad när jag insåg att det kommit ett nytt Desperate Housewivesavsnitt...

Jag följer slaviskt:
  • Desperate Housewives
  • Glee
  • Svenska Hollywoodfruar
  • Lyxfällan
  • Lost
  • Anna Anka söker assistent
  • och så skämsserien förstås (som skämsvideon i det där intervjuprogrammet som Kristian Luuk ledde. Det där han fick Reinfeldt att dansa lite.)
Men jetzt: Desperate Housewives Season 6 Episode 21 A Little Night Music

ps. Ursäkta för icke-existerande updateringar. Har haft finbesök sörrni! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken är skämsserien? Jag fattade inte. Håller med om Hollywoodfruar och Lyxfällan. Man känner sig plötsligt så normal när man ser såna program

2010-05-03 @ 22:59:06
Postat av: solvaj

I looooove Hollywoodfruarna. Gillar dem alla, men Päivi och Maria är mina favoriter. Jag vill bli som Päivi när jag blir stor, och prata om mig själv i tredje person, ha leopardmönstrat och diadem hela tiden och prata dramatiskt. Hon är underbar! :-)

2010-05-04 @ 14:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0