Framförhållning

Med drygt en timmes framförhållning låter jag nu morsan korrekturläsa mitt arbete. Det kallar jag framförhållning. Dessutom har jag hunnit sova i nästan tre timmar. Och jag verkar inte ha fått några bestående men av energidrycksintagandet heller. Efter att jag lämnat in, ska jag lägga mig i sängen och somna in till Schulman show. Här kan man förresten läsa de två första kapitlen ur hans bok Skynda att älska: http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen/2010/05/ex Alex Schulmans bok alltså. Den skulle jag vilja läsa. Fast jag skulle nog grina hela tiden. Godnatt.

Smakprov om ni inte orkar klicka på länken:
"Jag övningskör med pappa i den blåa 245:an. Jag är 18 år och vill ha körkort så fort som möjligt. Då och då skriker pappa ”ÄLG” och då måste jag tvärnita. Men så byter han och skriker ”MJÖLK” och pekar ut över vägen med uppspärrade ögon. Jag tvärnitar och pappa tittar på mig, skrattar och säger: ”Om du ser lite mjölk på vägen så behöver du inte tvärnita.” Minnet av det skrattet."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0