Fullt ös...

...är väl synd att kalla det, men jag försöker att inte vara ineffektiv i alla fall. Slutarbetet i Intercultural communication ska vara inne på söndag förmiddag. HJÄLP! Jag började igår. Fick säga nej till helgens stora erasmus-resa tyvärr. Men jag sparar pengar. Jag har nu skrivit klart om Lettland och ska precis börja med Slovenien. Biblioteket har öppet 08.00-24.00 på vardagar, och tur är väl det. Igår gick jag hem vid 23. Idag måste jag bli klar med Slovenien så det blir nog te å stannö änna te mejdnatt. Sa jag att vi blev stoppade av polisen i Slovenien? Det var spännande! Helt plötsligt blev vi omkörda på Autobahn (eller motsvarande på slovensiska) och det började blinka och ha sig i bakrutan på den bilen. Blått blinkande ljus och röd text där det stod POLICIA (eller hur de nu stavar det i slovenien... när jag tänker efter stod det nog POLICE, för de såg ju att vi hade en österrikisk bil) och follow eller nåt. Körde av vägen och följde efter. Sen stod det STOP. Då stannade vi. Ut kom två poliser.

TO BE CONTINUED!

Kommentarer
Postat av: Lisa

to be continued??

2010-06-06 @ 14:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0