Jag har bara regn hos mig

Nu ösregnar det igen... Hade hopp om att sommaren hade kommit tillbaks. Så verkar inte vara fallet. Fallet verkar vara att jag stannar i biblioteket till midnatt, därefter fortsätter att skriva tills batterierna tar slut någonstans utanför biblioteket och sover på en bänk någonstans i universitetet. Sen kan jag vakna lagom till att biblioteket öppnar igen. Och kanske kan jag gå hem imorrn nån gång om det inte regnar hela tiden för att hämta min regnjacka som jag så positivt lämnat hemma eftersom jag trodde att sommaren och fyra månader sol hade infunnit sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fallet? Fallet är väl regnet....... eller...

Excuse me.

Är bänkarna på universitetet sköna?

Det är myror i en blomkruka i växthuset. Dom är flitiga. Har fått ur en hel del jord som dom "lägger" i en ring på golvet utanför krukan.

Så alla har vi våra motgångar.

Mor

2010-05-29 @ 11:56:34
Postat av: matilda

här är inte bara regn, vi har blixt också. idag jobbade den bra och fixade strömavbrott i 30 minuter, men det var bara bra för då kunde jag inte dammsuga;-)

2010-05-29 @ 19:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0