Sockerkick

Nä än har inte paniken infunnit sig. Däremot har jag börjat sörpla energidryck. Det var extrapris på Spar. 1,19 € för en liter energidryck. Har livsmedelsverket nån gräns som de rekommenderar? Att man inte överstiger alltså. Man kanske kan få hjärtstopp... Är det farligt med energidryck? Jag tänker att det mest är socker... Eller? Slörp.

Jag skriver om Lettland, Slovenien, Belgien och Slovakien. Det är en salig blandning. Jag fick inte skriva om Sverige, och uppgifterna för Frankrike, Spanien och Tyskland var för jobbiga. Slörp. Mmmm flytande socker!

Jag valde mellan lite andra länder också. Israel, Saudiarabien och... Ja just det, gissa den tredje! (Don't you just love interna skämt? Det var roligt alltså. Så skratta här. Jag lämnar lite utrymme nedan så ni kan skratta färdigt.)








Slörp. Jag just love energidryck också. Då behöver man inte sova. (Och när vi ändå är inne på det spåret...:) "Så nu behöver jag inte göra annat än att plugga." (Gick det fram vilken det var?)

Jaha. Jag återgår väl till lilla Slovakien då. Eller var det Slovenien? Hoho. Det går nog bra. Jag har ju mer än 10 timmar på mig! Slörp. Mmmm. Sockerkick.

Vilken tur att YouTube finns. Då behöver inte skämtet vara så internt. Fast det är klart. Det kanske inte är roligt om man inte citerat det i 15 år... Slörp. Jäjä. Enjoy. Hej.




Slörp, slörp. Mmmm.

Kommentarer
Postat av: figgeh

Hahaha Gissa den tredje är ju helt underbart!

2010-06-03 @ 07:22:01
Postat av: Lisa

Louis Pasteur

2010-06-06 @ 14:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0