Somliga går i trasiga skor

och somliga går i trasiga byxor. De senare somliga är jag. Jag har inte ett endaste par hela byxor. Jättedumt. F kommer hit imorrn! :D Det ska regna som vanligt när jag får besök. Fast det betyder ju inte att det verkligen kommer att regna. Om det regnar tänkte jag att vi skulle gå å shoppa byxor till mig! Igår cyklade jag till Studentheimet Panorama. Träffade Lärke och Kristina. Baptist svängde förbi en sväng och Troels också. Jag och Kristina hamnade på en mediteranian middag med Baptist. Alltså en middag anordnad av spanjorer, italienare, fransoser, greker och turkar. De lagar mat med hjärtat. Inte nåt hafs och slafs som är färdigt på en kvart. Och middag betyder inte 12 på dagen utan snarare 12 på natten. Ytterligare en kulturkrock/chock. Jag gillart.

Har förresten ett par trasiga skor också.

Kommentarer
Postat av: sara

Somliga går med trasiga skor. :)

2010-05-12 @ 22:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0