Gårdagens

Här kommer gårdagens plus och minus!

Minus:
  • Minus är nästan vad det är i mitt rum. Inte riktigt, men 14,8 °C var det när jag gick upp, och det lär inte ha varit varmare när jag gick och la mig. Sover under dubbla täcken. Min garderob är ännu kallare. Den fungerar som ölkyl. Fast jag har inga öl i den, men jag har i alla fall hittat var systemet ligger.

  • Minus är också nästan vad man får duscha i om man duschar i mitt och Emils badrum. Varmvattnet fungerar nämligen inte.

Plus:
  • Ett enormt plus blev det när jag igår packade ur en låda som stått hos min syrra sen i februari. Hittade en mapp med bland annat vykort och brev. I ett kuvert låg det 1540 kr. KA-nedra-CHING! Jag tror att pengarna får gå till en ny kamera. Helst rosa.

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: sola

Hold your horses! Jag har en kamera, faktiskt helt ok, som jag inte använder. Du kan få den! You want? Den är svart visserligen, men man kan ta kort på rosa saker.

En plusgrej till: ett paket är på väg till dig! :-)

kram!

2010-11-30 @ 08:28:40
Postat av: Lisa

I like rosa!

2010-12-05 @ 21:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0