Regular celery

Föreläsningen började 8 imorse. Snoozade mellan 7 och 7.20. Då tänkte jag att nu är det ändå ingen idé, och ställde klockan på 8.15 istället. Kom perfekt till andra halvan av föreläsningen. I slutet sa föreläsaren att hon gått igenom feedback hon fått från nån utvärdering och talade om att många tyckte att hon gick igenom saker lite snabbt. Hon sa att hon hade försökt bättra det på den här föreläsningen. Vi tittade förvirrat på varandra. Det här hade ju varit den stressigaste föreläsningen so far! Jag är alltid minst två tavlor efter henne och hinner inte lyssna på vad hon säger eftersom jag har fullt sjå med att hinna anteckna innan det suddas ut...

Idag har det snöat! Så mycket att det skottades på gården. Vi gjorde en snölykta som lös i ungefär 3 minuter. (Sen tog jag över som byggansvarig och tätade lyfthålen. Då lös den i säkert en kvart!) Mysigt med snö. När man är inomhus. Cykel + snö däremot är aningens besvärligt. Imorrn har jag iaf inget schemalagt, så jag behöver inte cykla ända till ångan.

Nu har mina ben somnat och så skall även jag!

Ps. Ikväll har jag lärt mig alla USA:s delstater. Inklusive Delaware!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0