Det där med vintertid

Det där med vintertid är en tricky thing... Jag ställde klockan på 9 och tänkte att det skulle betyda att jag gick upp 8. Icke. För den sneaky lilla mobilen ställde nämligen om sig själv inatt. Hmpf. Så ock datorn.

Idag. La casa-frukost med sambosarna. Tyvärr förlorade vi en till det hemska tentaplugget. Våfflor och scones. Helt okej.

Igår. Lördag kväll. Student i studenternas studentstad Uppsala. Vad gör Emma? Emma bestämmer sig för att baka bröd klockan 21.30. Living the dream.

Jag skulle kunna berätta om vattenfallseventet i torsdags på Värmlands och att vi vann ballongtorntävlingen. Eller hur jag hjälpte Elisabeth med att sätta upp utnarmbokstäverna utanför pollax. Eller hur melodikrysset gick igår. Eller hur gott det är med popcorn och hur bra man somnar i soffan framför vänner klockan 03 en fredagnatt. Men jag orkar inte riktigt. Får ta det en annan dag. Hej.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Baka bröd... I'm impressed! Själv har jag bakat bullar idag. De blev väldigt stora och därför är jag lite osäker på om de verkligen är färdiggräddade trots att de har en ljuvligt gyllenbrun yta... Det luktar gott iaf. Ska smaka vid tillfälle, t ex när de har svalnat lite.

Kram Lisa

2010-10-31 @ 22:01:50
Postat av: Lisa

Baka bröd... I'm impressed! Själv har jag bakat bullar idag. De blev väldigt stora och därför är jag lite osäker på om de verkligen är färdiggräddade trots att de har en ljuvligt gyllenbrun yta... Det luktar gott iaf. Ska smaka vid tillfälle, t ex när de har svalnat lite.

Kram Lisa

2010-10-31 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0