För övrigt

funderar jag på om det är okej att äta choklad till kvällsmat. Den lilla djävulen på min vänstra axeln säger: "Självfallet. Det går alldeles utmärkt. Du som är lite sjuk också. Socker och fett - det ger energi det. Värnpliktiga har alltid en chokladkaka med sig när de traskar ut i skogen, det vet du väl!?" Den lilla ängeln på högra axeln däremot, den skriker: "NEJ! Nu skärper du dig Emma. Det är dags att börja laga mat. Det är inte tentaperiod längre, så jag vill INTE höra några ursäkter! Dessutom börjar du bli sjuk nu igen. Det är dags att du får i dig lite vitaminer!"

Konsten att ta rätt beslut...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det går UTMÄRKT att äta choklad till kvällsmat - jag vet;-)

2010-10-27 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0