Desperat

Är det nån som vet när Desperate Housewives börjar igen? Jag börjar få lite abstinens. Efter att ha kollat igenom 6 säsonger på typ en och en halv månad blir det liksom lite tomt. I staterna börjar det 26e september. Jag hittar inte när det börjar i Sverige...

Jag har börjat skolan nu. Att ha börjat skolan är inte samma som att ha börjat plugga. Plugget säger man inte så ofta längre. Kanske borde adoptera det. Säga det lite oftare så att ordet får lite ny status. Som jag försöker med brandgul. Det går inte jättebra, men ibland använder jag det faktiskt.

Mitt mission för dagen var att bestämma vilka kurser jag ska läsa. Det där med att bestämma saker är ju inte min starkaste sida. Så nu funderar jag på om jag ska läsa reglerteknik II eller elektriska nätet som system. Egentligen är det kanske bäst att läsa el-nät, eftersom jag försöker få till nån form av energiinriktning, men den första reglerkursen gjorde jag tre gånger så där tror jag att jag har rätt bra förkunskaper. Men det är mest okändisar som läser den. Jag kan inte läsa en kurs själv. Det går inte. Jag ska provplugga på el-nätet imorrn. Så får vi se. Om jag kan bestämma mig nån gång. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0