Kungen kanske!?

Dagens minus var definitivt när en fluga beslöt att flyga rakt in i munnen på mig samtidigt som jag drog ett djupt andetag. Mumsigt. Protein har jag hört.

Gårdagens plus var att jag fick mina lerkreationer! De blev riktigt bra faktiskt. Jag har ingen aning om vad jag ska ha dem till, men det är ju kul att det står Emma under.

Gårdagens minus var definitivt när ett okänt nummer ringde och killen sa att han ringde från radiotjänst. Tydligen kan jag inte ljuga. Överhuvudtaget. Han lyckade få ur mig både det ena och det andra och det slutade med att jag står som ansvarig för att TV-licensen ska betalas in varje månad. "Endast 5 kronor om dagen". JAHA? Det är en halv förmögenhet ska jag tala om! Varför finns det inte studentrabatt? Det är bäst för radiotjänst att de skickar en kör hem till mig som ger mig blommor och sjunger så att jag får tårar i ögonen.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du är tillbaka! Har saknat dina inlägg. Gillar att skratta lite innan jag går & lägger mig :-) KRAM på dig & se till att bli frisk snart

2010-10-01 @ 23:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0