Kurslitteratur

Läser kursen "Elektriska nätet som system" (nej jag vet inte riktigt vad det ska vara bra för och sen måste jag fatta vad generatorer och transformatorer är) och då måste vi köpa en kursbok som är slut överallt och svindyr. Den kostade drygt 600 nånstans men nu har de höjt priset och på nåt ställe fanns bara nån specialedition som kostar 1200 eller så. Det jag egentligen ville dela med mig av var följande citat från en i klassen efter en diskussion med läraren om icke inkomna böcker och höga priser: "Jag ska köpa två elnätsböcker och så ska jag vaska den ena!" Ni som har missat det där med vaskning kan klicka här om ni vill bli förbannade och uppgivna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0