En annan vecka i bilder



Studiebesök Scania: Köra lastbil och buss. Tänk att det kunde vara så roligt!



Pubrundan Vi i Femman: Det man inte minns har inte hänt. De flesta av bilderna är från ÖG:s. Fjärde ölen. Den var ganska segdrucken. Ska man klara en pubrunda gäller det att hålla ett visst tempo. Två öl i timmen ungefär. Jag gick hem efter Uplands. Strax efter 22. Jag lyckades dricka 6 öl. Det är inte ens en halv pubrunda. Jag fattar inte hur folk gör. Rykten går att det är lättare med shotsrunda. Jag misstänker att en sån runda inte slutar väl och tänker inte undersöka saken närmre.



Linkan: Har inte så många kort från helgen men på lördagen fick jag iaf en guidad tur på LiU:s campusområde. Missade att ta kort på "i morgon" och "kommer" eftersom jag var fullt upptagen med att vara fascinerad av orden och av att leta efter dem. Trevligt ställe det där!



Nu äre SM-veckan. Jag kan inte gå på gasquen och jag har inte anmält mig till ett enda lunchföredrag... Men jag var iaf på Uthgård när det var utlandspub och snackade Innsbruck. Och tyska. Jawohl. Nachtiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0