Trycker på play

Jag kan inte ha gjort nånting förra veckan. Inget vettigt iaf. Hela mitt liv var på paus.

Okej, hela livet kanske var att ta i men jag gick knappt på några föreläsningar, jag pluggade verkligen ingenting, tränade inte och såg inte på nyheterna. Igår snackade mina sambos om några björnungar som hade avlivats för att björnmamman dött/försvunnit efter att en skidåkare åkt in i idet. Jag tycker det låter som ett aprilskämt men det var på nyheterna hela förra veckan sa sambosarna. Det hade jag missat helt. Tydligen har det regnat i Thailand också. Jag antar att det regnade mer än vanligt...

Den här veckan ska bli motsatsen till förra veckan. Jag tänkte plugga till omtenta 1 mellan 8-10 varje dag (om jag inte har föreläsningar) gå i skolan och plugga de som jag faktiskt går nu, träna, åka hem och äta (och där kanske jag ska trycka in en nyhetssändning också), träffa curry och plugga till omtenta 2 mellan 19 och 22 eller nåt sånt. Låter det rimligt?

I helgen var jag iaf i Linkan och hälsade på världens-bästa-Hanna. Det var kul! :) Vi hade grillpremiär på fredagen. Gött. Mer grillande åt folket! På lördagen käkade vi hos Hannas bror och gick ut och tog en öl på Sveriges farligaste gata. Världens-bästa-Hanna bor i Linkans svar på Flogsta. Skillnaden mellan Linkans Flogsta och Uppsalas Flogsta är att Linkans Flogsta ligger fem minuter bort från skolan och Uppsalas Flogsta ligger 20 minuter bort från skolan...

Nu trycker jag iaf på play och tänkte ha en otroligt produktiv vecka. Heja, heja.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag var också i Linkan i helgen =)

2011-04-04 @ 20:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0