Hemkörning

Blev just sugen på en Triple Cheese från Max. Ikväll är det ju säsongsprämiär för SHF (Svenska HollywoodFruar alltså). Och Montazami gör ju reklam för Max. Och så gillar hon ostbågar. Därför borde man få äta Maxburgare och ostbågar när man har SHF-kväll.

Det här med home delivery tycker jag borde finnas i Sverige. På the world tour 2004/2005 beställde vi McDelivery i Singapore. Asbra grej. Så gick jag in på Maxs hemsida och hittade fliken Delivery!!! Tolv städer har hemkörning. Då kan man ju tycka att Sveriges fjärde största stad borde vara med i den listan. Icke. Sveriges största stad var inte heller med. Konstigt.

Jag gissar att jag denna regniga dag inte kommer att få sätta tänderna i en triple cheese. Jag gissar att det inte finns hemkörning av ostbågar heller. Men de finns iaf på Konsum på vägen till Fröken E. Så den här dagen ska nog få ett lyckligt slut ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0