Anledningar till upprördhet

Åkte till snoffsan igår och käkade frulle där. Fröken E kom dit och hade köpt med sig pizza (banan & curry. uäck!). Jag hade med mig ägg och pepparsalami. Fröken E tyckte att jag såg fräsch ut. Själv kände hon sig inte så fräsch.
"Jag och snoffsan tog en tvådagars, du tog en tremilars." Under dagen kom vi fram till vad vi blir förbannade över. Fröken E sa att hon hade blivit arg på Norrlands när det inte var billigare att gå in för norrlänningar (vilket det aldrig är och aldrig har varit men ändå blir hon arg varenda gång) sen blev hon arg på garderoben för att de inte ville ta hennes väska. Jag tänker mig att hon var ungefär så här (eftersom jag först trodde att hon menade sin egen garderob och inte norrlandsgarderoben). Hursomhelst. Snoffsan blir tydligen riktigt förbannad när hennes cykelkorg försvinner/blir snodd. Oklart om detta är något som händer ofta. Jag blir förbannad av Luthagens julbelysning. Herregud det är ju snudd på mars. Det hade varit mindre o-okej om den bara suttit där snällt lysande men nu är det så att julbelysningen på Luthagens livs ilsket blinkar med en frekvens som skulle kunna utlösa epilepsianfall. Nej. Det är inte okej. Men jag har inte kommit till "flickvännen får utbrott"-stadiet än.

Kommentarer
Postat av: snoffsan

gillart

2011-02-28 @ 11:53:42
Postat av: Lisa

I like it! Utbrottet på youtube alltså! Banan och curry på pizzan, jag har aldrig förstått varför man ska förstöra så god mat. UÄÄÄ!

2011-02-28 @ 13:54:06
Postat av: matilda

imponerad över vasaloppsvinsten;-)visste väl att semmeldieten är en vinnare i alla lägen

2011-02-28 @ 20:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0