Förvåning

Det händer många förvånande saker i mitt liv just nu. Det mesta har med träning att göra.

  • Jag har nu lagt till Campus1477.se som en genväg under menyraden.
  • Igår köpte jag en (svindyr) macka med skinka, ost, sallad och paprika och bestämde mig för att äta allt (eftersom den var svindyr). Under vägen mellan cafeterian och biblioteket övervägde jag noggrant detta beslut och väl i biblioteket åkte paprikabitarna bort. Nån måtta får det ju va!
  • Ytterligare 10 km i benen! Gör matten själva. (You do the math. Vissa uttryck är helt enkelt bäst på engelska.)

(Vissa mindre förvånande saker händer också. Som intagandet av en och annan chokladbit och snoozandet en kvart för länge på morgnarna.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0