Friends

Jag har hittat en sida med typ alla repliker från alla avsnitt av vänner. Det är ju fantastiskt. Här kommer dagens vänner-citat:

Monica:
Ooh! Did you do what I said? Did-did-did you tell her?
Ross: I did.
Monica: And well, what did she say?
Ross: Thank you.
Monica: Oh, you're totally welcome! What'd she say?
Ross: She said, "Thank you." I said, "I love you." And she said, "Thank you."

För övrigt...
  • Ska jag sluta upp med att inte prata på engelska.
  • Är det tur att februari är en kort månad. Februari är aldrig bra.
  • Ringer Talangjakten till mig och alla andra. De frågar vad man ska göra med sitt liv. Som att det inte redan är nog ångestfullt. Så ska man sitta och snacka om det med en främling också. Tack för den. Jag har ignorerat deras 9 samtal och tänker nog fortsätta med det. Alternativt säga: inte fan vet jag, vad ska du göra med ditt liv?
  • Ska jag nu ut och få lite kilometer i benen och sen ska jag på after ski hos snoffsan och fira denna fantastiska månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0