Och såhär såg det ut

De här söta bakelserna gjorde A! Allt är gjort från början (from scratch). Jag blev djupt imponerad.

Fikasession nummer 1.



Fikasession nummer 2.

Det finns ju t-shirtar med texten "öl byggde denna vackra kropp" men jag borde ha en där det står "socker och fett byggde denna vackra kropp".

Under hela dagen har jag trott att jag börjar klockan 8 imorrn. Men det var visst på onsdag. Imorrn har jag bara en liten lektion mellan 13 och 15 istället för en labb mellan 8 och 12 som jag först trodde. :) Gött. Jag har visst inte alla indianer i kanoten idag...

Mitt nya VISA-kort har kommit förresten! Sa jag det? Det är fantastiskt fint och alldeles helt. Tyvärr tror danskarna fortfarande att min bank heter svettbanken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0