Kaffe, campus & hårbollar.

Skandal. De har höjt priset på kaffe på blåsenhus. Med 100 %!!! Är det verkligen okej? Tur att jag hade med mig en egen kaffetermos. Möjligen lånade jag lite mjölk i cafeterian. Kanske. Jag är inte kaffeberoende. För att vara icke-kaffeberoende dricker jag ovanligt mycket kaffe... Så kommer jag plötsligt på mig själv att jag druckit kaffe varje dag hela veckan och blir tvungen att pausa en dag.

Idag var jag på campus 1477 själv och passade på att gå på ett pass eftersom de andra inte gillar sånt så mycket. Aerobics med core eller nåt sånt hette det. Instruktören lärde oss att ragga och sjöng med i låtarna (eller kommenterade dem) för fulla muggar. ("What style is it? It's cobrastyle.")

Är det någon annan än jag som har problem med inandning av det egna håret? Det händer mig ganska ofta. Oftast utomhus. Det blåser lite grann och jag tar ett djupt andetag och får hälften av håret ner i halsen. Ytterst obehagligt. Det är ju tur att det sitter fast på huvudet annars hade jag hostat hårbollar med jämna mellanrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0