Ursäkta damen men res på er!

Såhär ett par dagar innan tjejvasan känns det som att det kommer bli rikitgt kul! Åka där på upploppet och mötas av folkets jubel. Riktigt så kommer det nog inte bli. Sambo-J som ska åka kortvasan på fredag föreslog öppet spår nästa år. Jag var ganska skeptisk och bad henne fråga igen efter att hon har kört kortvasan. Vi får se vad hon säger då...

Igår såg vi Lejonkungen hos hulken. Det var en extended version och Zazu började sjunga istället för att säga att "babianerna apar sig". Väldigt frustrerande när man kan hela filmen utantill. Jag och fröken E har citerat den hela dagen. Hyenorna är roligast. "Vill du jag ska se ut som du, igelkott?" "Jag ryser bara jag hör hans namn. Säg det igen!" För övrigt tycker jag att Mofasa är ganska pretto. Han säger ju "min son" efter varje mening. Tydligen är Lejonkungen "baserad" på Hamlet. Det sa snoffsan. Hon somnade såklart när vi kollade och vaknade upp och var upprörd över att hon hade missat pappascenen. Oklart vilken det är men eventuellt den när Simba ser Mufasa på himlen.

Ps. Idag laddade jag upp genom att gå till ica väst. Där köpte jag en semla. :) ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lämna det bakomflutna före dig ;-)

2011-02-24 @ 19:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0