pemmas söndagskost

Följande föda har intagits av pemma under söndagen:

11.36
två rostade brödskivor + 1,5 gott gräddat med smör och A:s hemmagjorda lemoncurd på
14.30-15.30 kaffe + pavlovatårta med lemoncurd, grädde och (av misstag eftersom den hade samma färg som lemoncurden) marsansås + prinsessbakelse i form av groda + en halv passionsfrukt minus 7 kärnor som vi kom på att vi skulle plantera
17:00-17:30 te + muffins, chokladkaka och obestämbar kaka med nåt slags klet i. Eventuellt var detta klet något med frukt och en misstänksam pemma lämnade det mesta av denna sista kaka.
20:30 2/3 grodbakelse
23:00 en halv deciliter couscous och en halv kycklingfilé

Konsekvenser:
En konstant sockerkick mellan ungefär kl. 12 och 20. Man skulle kunna tro att denna sockerkick gjorde att jag susade fram genom storvretaspåren men det gjorde jag inte. Det är typ blankis i spåren och jag halkade mest runt. Åkte ändå 7,5 km. Igår åkte jag 10 km. Jag är mycket nöjd. På vägen hem upptäckte jag att det var snö kvar under en av skidorna. Detta var ganska underligt då skidorna stått inne ett tag. Det visade sig att det var ett tuggummi. Funkar nog inte riktigt lika bra som valla...

Kilometer i benen:

7,5+7,5+10+7,5=32,5 km!!

Kronor per gymtillfälle:

1550/6=258,33 kr


Kommentarer
Postat av: Lisa

I'm impressed! Själv åkte jag 10 km i onsdags. Mycket nöjd! Totalt ca 5*8 km i Sälen, 2*7 km hemma och 10+4 km i Luleå = 68 km. Inte dåligt =) Men oroa dig inte för att jag kommer åka fortare. I wont!

2011-02-07 @ 10:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0