Årets första semla!

Nu är uppsatsens alla delar inklistrade i ett dokument. Lite fix och trix och omformuleringar och färre och per mening så är vi hemma. Dagens hjälte är Stefan. Han kom till blåsen idag med semlor!! :D Och han har inte ens nåt att plugga.




Precis vad jag behövde! Nedan syns den förödande isfläck som gjorde att jag ramlade igår. Fattar inte att det inte låg en hög med omkullramlade människor där. Jag skridskoade mig fram till Maria.


Ikväll ställer jag min riktiga väckarklocka. Möjligtvis kommer den att väcka Emil också. Då kanske jag snoozar en gång mindre för att inte irritera honom... Okej. Nytt försök. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Känns tryggt att i alla fall Maria är dubbad i det här väglaget... I min roll som storasyster anser jag mig även kvalificerad att framföra åsikten att i rättvisans namn borde då du, i brist på dubbar, i alla fall ha hjälm;-)

2011-01-13 @ 08:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0