Dagen började med...

...att jag duschade med glasögonen på en stund. Sen råkade jag borsta tänderna innan jag åt frukost. Det är inte aktuellt att dricka apelsinjuice efter att man borstat tänderna. Därför tog jag med mig frukosten istället. Var nog lite halvförvirrad i morse.

Jag och Stefan åkte och letade efter kursboken Wind energy explained på Studentbokhandeln (659 kr = för dyrt) och Akademibokhandeln (slut). Vår tappra trio har nu krympt till två men vi kämpar på. Beställde boken från adlibris istället för endast 509 kr. Oj vad vi kommer att bli duktiga på vindkraft.

Igår letade vi efter semlor. I ungefär hela Uppsala. Tydligen hade alla andra i Uppsala också gjort det fast ett par timmar tidigare. Vi hittade i alla fall inte några nånstans. Bara på Hemköp tillslut. De var bäst före igår och vi fick dem för halva priset. Grädden smakade surt. Misslyckat.

Jag tror att jag måste börja träna inför tjejvasan snart... Semmelmetoden kanske inte är ett vinnande koncept ändå. Vilja är bättre. Men man måste nog ändå ha stavar.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kommer ha en flåsande flodhäst i ryggen, det ska nog få dig att komma i mål på Vasan ska du se. Jag har inte haft semmelpremiär än, måste åtgärdas!

2011-01-25 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0