Flytande föda

Jag mår inte tipptopp. Fick en släng av nån slags vinterkräksjuka i söndagsnatt. Mådde bättre igår kväll men i morse mådde jag illa igen. Resulterade i att jag la mig på soffan (en våning närmre toan) och somnade om till klockan 12. (Att jag släckte lampan strax före 2 inatt skulle också kunna vara en bidragande orsak.) Nu skriver jag c-uppsats. Och fryser. Har tagit på mig termobyxor, snugruggen och fredagsmystofflorna. Jag har ätit lite hallonyoghurt just och min mage som lever sitt egna lilla liv kurrar och låter så att alla som är hemma hör. Oklart om den säger "Ge mig mer mat! Jag har ju inte fått nåt att äta på evigheter." eller "Du grymma, grymma människa! Gör aldrig sådär mot mig igen!"

Min mobil är sig inte riktigt lik. Den stänger av sig hela tiden. Tror att det kan bero på att den under en period låg i en pöl med vad jag tror kan ha varit vin på nyårsafton. Möjligtvis gillade den inte det och stänger nu av sig titt som tätt för att visa sitt missnöje.

Åter till hållbar utveckling och enkätresultat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0