Ilsken som en flodhäst med nageltrång...

Nu är jag arg igen.

På elnätskursen som är så sjukt dåligt administrerad.
På att inte få poäng som jag borde få.
På att jag alltid glömmer bort att tacka ja till de kurser jag söker så att jag aldrig blir anmäld.
På hela universitetsgrejen.
På att CSN skiter i att jag slitit som ett djur under hösten och bara vill ha in poäng.
På att bli blockad på facebook.
På att plugga mer än 100 %.
På att jag inte får det jag vill ha.
På att grammatikundervisningen när jag gick i skolan var så dålig att jag fick reda på att det finns nåt som heter hårda och mjuka vokaler först förra året.

Nu är jag klar med det här. Jag vill inte plugga mer. Ge mig ett jobb imorrn och jag skiter i examen och tar det direkt!

Kommentarer
Postat av: matilda

life's unfair, you'd better get used to it. Denna upplyftande text har jag denna vecka satt upp vid mitt skrivbord på jobbet.problem med "one of those job things"

2011-01-23 @ 15:01:53
Postat av: Lisa

Läs din dagbok från högstadiet, allt var värre då! Du kan när som helst få anställning hemma hos oss. Arbetsbeskrivning: Varierande jobb i trivsam hemmamiljö; Torka upp kladd på golvet efter skrutt, dammtorka, plocka i diskmaskinen, tvätta bilen, tända i pannan mm. Förmåner så som mat och husrum. Utöver det får du en generös lön på 50 kr i veckan. Vad sägs?

2011-01-23 @ 20:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0