Snooze, svett & halka

Från början var planen att jag skulle vara här (blåsen) vid 8. När jag gick och la mig vid 1 tänkte jag att 9 var en bättre tid så jag ställde klockan på 8. Vaknade vid 8 och ställde om klockan till 9. Snoozade till kvart över gick på toa, kröp upp i sängen igen och sov till 10. Sikta mot stjärnorna så kommer du bara tre timmar för sent. Skål var på TV precis innan jag åkte så jag fick iaf höra the theme song "where everybody knows your name". Då kändes det som att det kunde bli en bra dag idag. Sen cyklade jag iväg (påpälsad som det skulle vara minus 15) i snöslasket och Marias bakdäck spann trots dubbdäcken. Kom fram småsvettig (understatement) till en cykelparkering med blankis. Halkade till lite och en tjej som kom precis efter halkade också runt lite grann. Efter att jag låst cykeln och gick mot ingången hade jag ingen Maria att luta mig mot vilket resulterade i att jag föll pladask till den andra tjejens stora glädje. (Hon frågade om det gick bra också...) Kom iaf in på blåsenhus. Nu ska här skrivas. Effektivt. Idag har jag facebookförbud.

Heja mig!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Heja dig!!

2011-01-09 @ 13:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0