Ni-reformen

Prisa gud, här kommer plusgraderna!

Vi har fått tillbaka vattnet i badrummet! Både det varma och det kalla. Idag har det därför tvättats större delen av dagen och eftersom vi bara har två torkställningar hänger det nu tvätt lite här och där. När jag hängde upp min tvätt allra sist var trappan redan full. Fick plats med lite i ett hörn av ett torkställ och spred ut resten på sängen, bredvid duschdraperiet och på hatthyllan.

Plusgrader gör det lite klurigare att cykla. Speciellt när där det plogas dåligt. Låter man bli att försöka bestämma var cykeln ska åka brukar det gå bättre (men har man otur kan man ju hamna på fel sida fyrisån).

Ikväll har jag kollat på På spåret (klarade Singapore på 10 poäng!) och ätit mat från Ayakos sushi med två av tre sambosar. Nej. Självfallet åt jag inte sushi. Jag åt kycklingspett. Lyckligtvis var kycklingen inte rå. Killen i kassan niade mig. Mycket märkligt. "Vad vill Ni betala?" Jag skulle sagt att "Vi betalar helst inte alls men jag kan gå med på att betala för kycklingen". Det sa jag inte men jag betalade för kycklingen.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å ja klarade Torsby på 10p. Se´n var det stopp! Men frågaingvar.nu klarade resten.

Kram mamma, med hopp om att du befinner dig på rätt sida Fyrisån. Är det samma sida som framsidan av flaggstången??

2011-01-08 @ 12:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0