Illamående

Jag fick ett mail från Uppdok idag... I mailet står detta:



Hjärtat började slå snabbare och jag fick handsvett (Handschwitze) och eftersom det inte har varit mitt år insåg jag snabbt att nånting måste vara fel. Men fjärilarna i magen fladdrade på ändå.

Loggade in på studentportalen direkt och fann självfallet följande:



och:



Därför är jag nu lite lätt illamående samtidigt som fjärilarna fladdrar omkring inuti mig. Vad betyder detta? Jag vågar inte tro att kursen är godkänd. Hur skulle den kunna vara det?

Men egentligen skulle det ju vända i juli. Och hittills har juli varit helt okej. Dessutom har jag vunnit över Bengan i sten, sax, påse minst 6 gånger de senaste tre dagarna så mycket tyder ju på att det här blir mitt år.

Men jag vågar ändå inte ropa hej.

Gulp.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Alltså. Står det i UPPDOK är det väl sant!? Eller? Alla litar på UPPDOK. Det där med studentportalen förstår jag mig inte på, det fanns inte på min tid. Jag håller tummarna, du ringer!

2011-07-06 @ 20:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0