Insnöad

Jag har blivit lite insnöad på galenskaparna de senaste dagarna...

Hittade en hel sida med bara galenskapargrejer. Och nästan hela grisen i säcken finns på youtube.

Ja det är mycket som är förbryllande nu med nutiden och det är mycket man inte förstår och begriper så då brukar jag sitta där i min fåtölj för mig själv och tänka att det var bättre förr iallafall. Och då brukar jag fundera vad det beror på att man alltid tycker att det var bättre förr när man blir lite äldre, och då kom jag på det att det måste ju bero på det att ju mer äldre man blir, ju mer "förr" har man ju att tycka att det var bättre. Jo, för de är ju... För när man är liten så har man ju inget "förr" alls och ju äldre man blir ju mer "förr" samlar man på sig och till slut har man ju bara "förr" och då måste man ju tycka om det, tycker man. Så har jag kommit fram till att det nog är iallafall.

Ur Grisen i säcken, akt 3: Doktor Hakas rekordrevy

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har nog läst titeln på det här inlägget 200 ggr...

2011-08-12 @ 14:15:15
Postat av: Anna

Instämmer med Åsa. Men känn ingen press! :-)

2011-08-12 @ 21:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0