Framme i Düsseldorf

Sådär då! Jag är framme i Deutschland. Här är det inte alls lika varmt som i Sverige. Fick bo hos Bengans polare första natten och i hans korridor vare 90-talsparty igår kväll. Bara att hänga på direkt. Mycket trevligt. De har en legogubbe i korridoren. En gigantisk legogubbe. Visar eventuellt bild på den nån gång.

Ikväll ska vi iväg och käka hos en annan svensk och sen ska jag leta rätt på mitt nya boende... Klockan 22 ska jag dit. Är lite skeptisk men det blir nog bra. Imorrn börjar skolan också. Kult. Tschüss.

Kommentarer
Postat av: snoffsan

yeaahjjj!

2011-06-13 @ 18:58:40
Postat av: Anna

Skönt att du har kommit fram ordentligt :-) Viele glück med skolan & boendet! Kram

2011-06-13 @ 23:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0