Några bilder

Här kommer äntligen lite bilder. Jag förstår att ni har väntat.

 

Firade midsommar riktigt svenskt. Med tacos. Yum. :)

 

Beviset på att jag faktiskt gjorde en midsommarkrans!!



Vi tog en promenad (spatzieren gehen) till Rheinpark och kollade läget. Som väntat var det en park och en Rhein (der). Hittade en tårpil också. Mycket nöjd med det.


Här är mamma-, pappa-, barnhusen. Dom ä kända i Düsseldorf dom! (Kanadensisk arkitekt. Inga räta vinklar nånstans.)

 

Chill i en annan park. Den nedanför TV-tornet. Man ska åka upp i TV-tornet. För då får man fin utsikt.

 

Här är så slutligen min alldeles egna Rosa Fara. Hon är fantastisk men har för närvarande lite väl platta däck. Förhoppningsvis blir de pumpade imorrn.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag gillar cykeln! Och husen utan räta vinklar. Kram på rä!

2011-07-01 @ 19:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0