Passar på

Man får ju passa på att blogga när man har internet. Imorrn ska jag till en Flohmarkt (loppmarknad). Jag ska hitta en cykel. Det är svindyrt att åka tunnelbana/buss/spårvagn. Jag gillar Uppsala där man kan cykla överallt. Nu internettar jag hos Bengan. Snart ska vi till mein Haus och träffa de flesta andra. Det är egentligen inte alls bra att umgås med svenskarna. Då snackar man svenska. Ibland förstår jag svenskar bättre när de pratar tyska. Bengan till exempel. Förstår honom mycket bättre på tyska! :)

Tyvärr hittar jag inte sladden till telefonen så jag kan inte lägga upp några bilder än. Förhoppningsvis är sladden med till DD annars ligger den på Ringgatan nånstans. Jag borde köpa en digitalkamera... Vad kan en sån kosta?

Häpåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0